Fatmanur_11 33+1 im yıkama tamamen bitti benimde , ütüler beni bekliyor , ütü bitince hastane çantasını da hazırlayacağım , erken doğum yapanları vs görünce korkuyorum açıkçası bence hazırda durmasında fayda var 34 civarı her şeyim bitmiş olsun istiyorum , zaten göbek büyüdükçe zorlaşıyor her şey