pusatmom35 Gulusuguzell evet aldım 300 lira eşim çocuğun kimliğini çıkarmaya gittiğinde orada başvuru yapmislar . Ptt den alabiliyorsun
Deletedmom_110 Gulusuguzell Bende bir ay sonra alcam eşim başvuru yapmıştı kimlik çıkarmaya gittiğinde
hunilimom Gulusuguzell ben ilk doğumda almıştım kimliklerimiz ve doğum belgesi ile SSK ya başvuru yaptı eşim 1 ay sonra PTT den aldık eşime de o zaman 180 TL yattı süt parası oda adına PTT den aldı
Senemturan Gulusuguzell ben basvurdum 55 gun icinde yatar dedi ptt ye bnm 3. Oldugu icin 600 alacagm esim e de sut parasi yatirmislar 265 tl ona da bi bakin isterseniz sgk dan
pusatmom35 Aminenin_annesi evet canım her doğuran alıyor. E devletten baktım canlı doğum yapanlara yaziyordu ama ne kadar doğru bilmiyorum.