minikerdeminannesi Kızlar 17+6 haftalık hamileyim sabah şiddetli öksürükle uyandım biraz rahatsızdim, karnım çok ağrıdı her öksürdükçe birşey olmuş mudur çok korkuyorum böyle birşey yaşayan var mı
[silindi] minikerdeminannesi ben de çok öksürüyorum her yerim ağrıdı artık öksürmekten. Ayrıca hapşurup sümkürüyorum da malesef. Umarım bebişlerimiz iyidir salı kontrol var göreceğim bakalım. Mutlaka covid testi verin inanılmaz artmış bu ara
minikerdeminannesi [silindi] doktora göründüm grip olmuşum ilk burun akıntısı vardı o bitti öksürük başladı ,ama bugün çok şiddetli öksürdüm bebişe bir şey oldu diye korktum