Ozlem3461 Sezeryanda en erken hangi haftada alınıyor ? İlkinde mecbur 39+2 olmustum şimdi kaç olmam gerekiyor acaba ? Tecrübeli anneler ??
3prens71 Ozlem3461 benımde 2. Sezeryanım olucak dun sordum bır sorun olmzsa 38 haftayı bıtırınce alırız dedı doktorum
2bebe1gebe Ozlem3461 2.sezaryanım 15 ay arayla oldu 39+3 te aldılar şimdi 17 ay arayla 3.sezaryanı olucam 38+6 ya gün verdiler
Princessmom Ozlem3461 ilkinde 39da ikncide 38de alıyorlar diye biliyorum. Benmde iknci sezeryan 38 sonu alacak
53733778 Merhaba benimde ilk hamileliğim kendi isteğimle sezeryan olmak istediğimi söyledim banada 39+2 ye gün verdi.Ama öncesinde sancılanmaktan suyumun gelmesinden korkuyorum bende