Baharcdemir Bana da bi tahmin yapın bakalım ☺️☺️
Zeli_19 Sedef3437 ya evet iki cinsiyette de çıkıntı oluyor ama açısına göre kız ya da erkek diyorlar bizimkinde de çıkıntı var erkek diye yorumladık hep ama rastgele işte doktor bişey demedi sizinki gibi bir ay sonra net 😊
Sedef3437 girl_boy_annesi doktora aa burda pipi var erkek bebek dedim ben öyle birşey demedim bir ay sonra söyleyebilirim dedi 😕bu kadar netken neden söylemezki 🤨
girl_boy_annesi Sedef3437 ya belkide gurur yapmıştır bi arkadaşım da senin gibi pipi görmüş a oğlan demiş onu azarlamıştı ve nitekim oğlu oldu canım 😂
Elifsntrk 1Kelebek doktor bile tahmin yapamaz 8 hastalıkken cinsel organı bile oluşmamış buradakiler nasıl yapsın be bacım ah 😂
1Kelebek Elifsntrk Kız amaç can skntısı vallahi keseye göre tahmin flan yapiyolar iste hayırlı saglikli olsunda tabi en önemlisi o
Sun-07 Daha 8 haftalık daha küçücük ama olsun 😅 karından bu arada. Belki keseden falan tahmin eden olur