Sezaryen bir ameliyat şekli. Normal doğum yapabiliyorsanız yapın. Mecburi nedenlerden dolayı sezaryen olmadığı sürece kimsenin sezaryen düşünmemesi lazım. Olabilecek komplikasyonları riskleri bilseler insanlar düşünmezler. Ucunda ölüm riski var kimseye bir şey olmuyor bana mı olacak diye düşünmeyin şans bu ya da kader artık ne derseniz. 🤷🏻♀️