Ummu_gulsevinc E0558 değil bence çünkü düşük riski olan annelere hep sırt üstü yattmalari öneriyor doktorlar
Berfin-bektass E0558 Uzun süreki yatmak sakıncalı diye biliyorum ama sağ tarafa veya sol tarafa yatsam komple uyuşuyor vücudum yani yapacak bişey yok
Arya10 E0558 valla ben saatlerce sırt üstü yatıyorum 20. Haftadayim hiç birseyde olmadi ne kadar korkarsan başına gelir akışına bırak 😄
seyma9188 E0558 Uzun süre sağa ya da sola yatınca uyuşuyor her yanım çoğunlukla sırt üstü yatıyorum.Hiçbir sıkıntım da olmadı çok şükür.Bel ağrım çok var sırt üstü yatmak daha iyi geliyor sanki.Arada yüzüstü de yatıyom.Bende her türlü şekil şükül var ahahha🤣🤣
Minigim38 Cok uzun süreli olmaması gerekiyormus doktorlar sol tarafa yatmayı öneriyor ama sürekli aynı pozisyonda yatmak çok zor sağ sol sırt üstü dönüşümlü yatiyorum
maydaymaydaymayday E0558 yani 20. Haftalara kadar ben Sırtüstü yattım. Ne zamanki ağırlaştım bebekler büyüdü istesemde yatamaz oldum. Yani yatıp bana ağrı vermeyene dek yattım.
E0558 Şimdi sırt üstü yatınca öyle bı rahatlıyorum ki🤤🤤 ne zaman ki duydum iyi değil🤣🤣o günden belli yatamıyorum