Gnz Ya3 benimde 24. Haftalarda olmustu acole gittim hemen sıvı kaybi vs oldugundan 3-4 tane buyuk serum takmislardi sonrasinda eve geldim ama kusma ve ishal mide agrisi 2 gun kadar surmustu hayatimin en kotu donemiydi sizede cok gecmis olsun
Mouradi Ya3 Nasıl oldunuz ? Dr a gittiniz mi yoksa evde evde alternatif bi şey yaptınız mı ? Galiba bende de gida zehirlenmesi oldu midem falan kötü
Gnz Ya3 Korkma bebege kolay kolay bise olmaz insallah hareketlerini takip et hastaneye gitmediysen git serum takarlar toparlarsin biraz
Ya3 Gnz gittim gittim 4 tane serum verdiler bir tane ilaç yoğurt falan bakalım çok teşekkür ederim ☺️
Gnz Ya3 kusma ve ishalden dolayi kasıklarım karnim belim çok ağrimişti ama haftan ileri senin devam ederse ihmal etme doktora git
Ya3 Mouradi gittim canm ben serum taktılar 4 tane sonra eve geldim 2 gün kustum devam etti şimdi sadece mide bulantısı kaldı onada günde bir tane zencefil çayı içiyorum geçiyor sen nasılsın
Mouradi Ya3 Ya Şükür atlatmışsın canım bende dün serum taktılar iyi oldum biraz benimde mide bulantılar oluyor. Geçmiş olsun canım
Majun Ya3 nasıl atlattiniz acaba ben de sudan zehirlendim 2 serum verdiler ama kusma ishal hala devam ediyo . Sürekli su içmek istiyorum ama içtiğimi cikariyorum
Ya3 Majun çok zor bir durum öncelikle geçmiş olsun .. Kusmayı asla ertelemeyin zehiri hala atıyorsunuz bu çok birşey serum kana karışmasını engelledi zaten bir iki güne düzelirsiniz bana 4 serum taktılar hafif şeyler yiyin salatalık karpuz ayran gibi