Benim gittiğim perinatoloji bana amniosentez için bebeğinden vazgecenler genelde yaptırıyor diyor. Çünkü o anda bebeğini kaybetme ihtimalin çok yüksek.. bu yurt dışı testi de tamamen para tuzağı. Test pozitif gelip sağlıklı doğum yapan tanıdığım var. Yani sonuç garanti doğru diye birşey yok.. benim gittiğim Dr bide benden imza aldı “ testi kabul etmiyorum, Dr beni bilgilendirdi. Çocuğumun Down sendromlu doğma riski olduğunu biliyorum” gibi cümleler yazdırıp imza aldılar. Haftalarca ağladım.esimle tartıştım testi yaptırmak istedim. Eşim ya test pozitif gelirse ne olcak dedi. Aldiricakmisin dedi. Aldiricam dedim. Hayatımda kurduğum en pişman olduğum cümle. Bu doktorlar insanı evladindan soğutuyor psikolojisini bozuyor. Sonrasında Allah’a sığındım. Vereceğin evlat kabulümdur dedim. Her gün sağlıklı olsun diye dua ettim. Dr a gittiğimizde hep sorduk böbreklerini. Daha iyi şimdi ,azalmış ,çokta önemli bişi değil bu, doğunca geçiyor, erkek bebeklerde hep oluyor,falan demeye başladı.. işin özeti dua et. Allah’a sigin.. evladın sağlıklı olacak buna inan. Ağlama.. bu konuları unut. Sakin amniosentez düşünme. Sağ sağlım sende kucağına alacaksın inşallah 🤗 çok şükür bu günümüze.. Allahım sana da yaşatsın bu kokunun güzelliğini.. cennet kokuyorlar…