_hlee Merhaba 28 haftalık hamileyim.Perşembe günü idrar tahlili yaptırdım. Sonucu doktora gösteremedim. Aile hekimim protein değerinin +- olduğunu söyledi. Bu durumu yaşayan arkadaşlar varmi aranızda?