Aysnremir23 Kızlar beta hcg doktorun istediği gibi yükselmiyor 3 gün önce 325di bugün ise 573 iki katı bile değil dış gebelikten şüphelendi salı günü tekrar kan istedi korkuyorum çünkü 5 ay önce dış gebelik geçirdim zaten 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Melismelo Bence değerin güzel iki katı olmak zorunda değilki 60% artması yeterli korkmayın banada sürekli öyle diyolardı dış gebelikdir felan ama çok şükür normal gebelik İnşAllah bir sorun cımmaz canım stres yapmayın
Aysnremir23 Ağrım ve kanamamda var aslında kahverengi ve siyah afedersiniz doktor pis kan gidiyor dedi ama ya ağrım korkuyorum çünkü zor bi süreçti dış gebeliğim 😔😔😔