Slaaa34 doktor bu konuda bir şey demiyorsa endişe etmeyin. Bebeğin yeni yeni tam anlamıyla büyümeye başladı ve rahimde büyüyorlar malum yani aşağıda olması normal gittikçe yukarı çıkacak. İdrarını sakın tutma, bol su tüket eğer idrar tutarsan ilerde enfeksiyona açık hale gelirsin bu da ileri aylar için iyi değil enfeksiyon olması durumunda erken doğum tetiklenebiliyor