Hicran-01 sonrasında şeker yüklemesi istemedi doktorum sadece açlık ve tokluk olarak kan verdim 1.saat 2.saat diyetisyene yonlendirdi gittim görüştüm diyetten 15 gün sonra kan verdim normal çıktı yüksek çıksaydı dahileyeye yonlendirecekti
diyetisyen de liste verdi ona uyuyorum zaten beyaz ekmek hamur işi yağlı ve tatlı şeylere dikkat ettiğinizde normale dönüyor kendiniz bile farkediyorsunuz.