Merhabalar 34 haftalık gebeyim. salı günü muayeneye gittiğim zaman erken doğum riskim olduğunu öğrendim. Nst de kasılmaların sancım gözüküyor fakat hissetiğim birşey yok. Rahim ağzı incelmeye başlamış. Böyle bir durum yaşayan hiç oldu mu ve ne kdar zaman sonra doğum yaptınız.