Doktorumdan zaten hiç memnun değilim. Neden ağlıyorsun düşerse Allah’tan sen psikoloğa git dedi. İlacın miktarını da neye göre belirledi bilmiyorum . Kan tahlili alması gerekmez miydi ya da bu kanamanın sebebi nedir? İnternetten araştırdım 6-8 arası devir teslim kanaması normalmiş.