Minik181818 Kizlar 2.hamileligim ama ben daha hareket hissetmedim normalmii bide derler ya 2.de daha erken hissediliyor diye
Deletedmom52620 Minik181818 canım ben bile 21 de anca hissettim bu tamamen yapıyla alakalı olduğunu düşünüyorum.
Merve201119 Minik181818 kim demişse uydurmus😁😁😁üçüncü hamileligim 18 hafta 6 gunluklen hissettim tabi şaka yapıyorum erken hissediledebilir biraz karin yağları ve plasenta ondeyse onlada alakalı olabilir
Merss Minik181818 bende yarın 18 oluyorum hala hissetmedim. Hissetmeyide bilmiyoruz ki :) hissedince anlıyormuş insan bebek olduğunu inşallah en kısa zamanda hissederiz