Kızlar taşımalı 3 ay oldu ama binada doğalgaz yok daha doğrusu var da dairelerin içine çekilmemiş ocağa büyük tüp bağlattık onu kullanıyoruz şu anlık elektrikli ocağa göre yapılmış kullananlar varsa bilgi verirseniz sevinirim ısıtmasından yemeğin pişmesinden ve elektrik faturasına katkısından bahseder misiniz