Aydanur01 Böyle birşey yaşayan varmı 2 gündür aşırı derece akıntım var ve sarı renk?? İnternetten baktığımda kese yukardan yırtılmış ise sızıntı olur yazıyor? Doktoruma mesaj attım burayada sormak istedim.
Mavisperi Aydanur01 bende de oluyo sivima bakıldı yeterli göründü ve gebelikte normal olan bir durum dedi 21 haftadan beri devam ediyo 26 haftaligiz hala oluyo sorun yok ama tabi aynı şey olmayabilir sizde gorunseniz iyi olur
Maviii Aydanur01 ah bu internette sağlam adamı öldürüyor. Allah korusun kese niye yırtılsın sizin bahsettiğiniz şey enfeksiyonla alakalı bir durum olabilir. kötüye yormayın. kese yırtılsa akıntınız su gibi gelir ve durmaz.