Ben hastane hazırlığı yapmayı düşünmüyorum ya ilk moda olduğu zaman çok hoşuma gidiyordu ama şimdi tiksiniyorum o kadar çok yapıldı paylaşıldı ki hiç çekici gelmiyo gözüme incelemiyorum bile fotoyu görünce hemen geçiyorum. Ben normal bi kolonya koyarım gelenler kendilerini dezenfekte etsinler diye bir de çikolata olabilir. Aman zaten gelip gören kaç dk duracak yanımda evimde 40 mevlidini verirken süsleme yaparım biraz