Kizlar merhaba. Sürekli hamilelik düşünüyoruz diye gebelik belirtileri buluyoruz kendimizde hemen. Bu ay kafamdan tamamen silip atmıştım. Benim BAT 26-27 temmuz gibi. Ama hep bata yakinlaştıkta karnımda, karın altı hisselerde sancılar oluşuyor ağrı başlıyor, yani hiss ediyorum bat başladığını. Bu defa sırf belimden ağrı tutuyor. Dün o kadar çok ağrım vardı ki dışarı çıkacaktım çıkamadım halim olmadı🤦♀️Ayaklarıma bile ağrı vuruyo. yumurtlama dönemim 14-15-i gibiydi testde. Şimdi de su gibi kıvamda beyaz akıntı geliyor ama sudan biraz daha katı. Testim de yok evde sipariş verdim yarın gelicek. Gidip almak ta istiyorum almamak ta çok kararsızım napıyım diye…
Akıntımın fotosunu çektim peçetede bilinmiyor diye elimde çektim ama buraya atmak doğru olmaz diye atmadım