Bilge-96 bende Mart ayı başında 4.500 TL ye yaptırmıştım doktorumun yönlendirmesiyle . Kendi kliniği vardı sanırım hastaneler yapmıyor. İmkanınız var ise doktor risk görse de görmese de bence yaptırılması gerekiyor , teknoloji bilim bu kadar ilerlemişken. En azından önlem ve tedbir almış olursunuz. Sonrasında 20. Haftamda detaylıya da girmiştim