Ktiryaki Benimki de iri bir bebek hatta boyu falan da çok uzun dedi doktor. Şuan 35+5 iz qma 38 e uyumlu hafta olarak da ileriden gidiyor
Benim tek korkum ilk doğumum normal ve bu da normal olsun istiyorum normal olmazsa diye korkuyorum. Sezeryandan korkan biriyim de ben. Ama Şu var yanılma oluyor mesela kızımda doğuma giderken son kontrol de 3500 civarı bir kilo söyledi doktor bi doğdu 2553 gr. Sorduğumda cihazlarda yanılma oluyor demişti bu arada perşembe gunu 35+2 de 3024 gr çıktı oğlum bakalım ne olacak. Bana doğumun yakın her an olabilir dedi heyecanla bekliyorumm..
Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah canım benim 💜🌸