Yarenelibol Kızlar 22+5 im detaylı sonuçlarım cok güzel fakat rahmimde pıhtılaşma gibi şeyler varmıs 24 e kadar geçsin die asprin kan sulandırsın die verdi ama geçmezse 6 aydan sonra bebeğim ya kilo almıyacakmış geri kalıcakmıs ya bnm tansiyonum cıkıcakmıs sürekli takip et dedi bn bişey anlamadm böyle sorunu olan varmı?? Bilgisi olan aydınlatsın bni
deletedmom6295 Yarenelibol damar direnci olabilir mi? pıhtılaşma hiç duymadım genelde çantik oluyor bu da gelişim geriliği yapıyor
Miss Valla bende kan pıhtılaşması var iğne oluyorum bunu ilk defa duydum haftaya detaylı var benimde ne çıkıcam bakalım hayırlısı 🤷sende ilacını düzenli kullanınca inşallah atlatırsın 🙏
Miss [bilinmeyen] evet canım 2 defa düşük yaptım ılkınde 6 ay sonra ıkıncıye kaldım o da düştü kürtaj oldum testlerımı yaptırdım sonra 9 ay geçti şuan hmıleyım tekrar
deletedmom6295 Yarenelibol bende de var o ileriki haftalarda gelişim durumuna göre kan sulandırıcı hap başlanacak çok sık rastlanan durumlardan kendinizi fazla sıkmayın akışına bırakın.