Merhaba güzel anneler ve anne adayları 18 haftalık hamileyim ilk hamileligim dun yaptırdığım idrar tahlilinde bol bakteri çıktı sanırım hamilelik doneminde normal bu idrar yolu enfeksiyonu.doktorum bana monorul tek doz ve enfexia 500mg sabah aksam yazdi.hamileliginde kullanan varmi