Oğlum Eylül’de 3 yaşına girecek. Bende 33 haftalık hamileyim. Doğum muhtemelen Eylül görünüyor. Ama ben oğlumu ihmal edicem iki çocukla baş edecek miyim korkusuyla resmen hamileliğimi yaşayamadım. Çünkü oğlum asla yalnız oyun oynayıp, tek başına bazen durabilecek bir çocuk değil. Uykusuz, aç kalmalara razıyım. Yeter ki oğlum etkilenmesin. Bana kolaylık sağlayabilecek önerileriniz var mı ?