edis22 Hanimlar bazen bebegime mama hazirliyorum acikmis diye ama icmiyor ve disari dokuyorum bende. Yazik oluyor. Acaba buz dolabinda kac saate kadar bekletilebilir mama? Sizler bebeginiz icmediginde dokuyormusunuz yoksa bekletiyormusunuz?
gamzosgamzos edis22 1 saate kadar dışarıda bekletilebiliyor ama ben dokuyordum bekleyince icime sinmiyordu
Deletedmom_110 edis22 Ben kalan mamayı olduğu gibi döküyorum bence siz de dökün gitsin kalan mamayı tekrar vermek tavsiye edilmiyor
EsraBaykara edis22 çok çabuk bakteri üretiyor. Deneme amaçlı 30cc lik yapın fazlası çöp olmuş olmaz. İçmezse tekrar kullanmayın. Tekrar ısıtmak bakteri sayısını artırır, yarardan çok zararı olur. İçtiği saatleri not edin ona göre açlığı hakkında bilginiz olur.