Basak000 Arkadaşlar 10. Haftamdayım bi kaç gündür akıntım sarı renkte geliyor. Kaşıntı yok koku yok arada kasıklarıma ağrı girip geçiyor. Daha önce böyle bi durumla karşılaşan oldu mu
minigimherseyim Basak000 benimde var en basından beri hamileliğin geçmiyor bir türlü kasıntı yok yanma yok sarı yeşil tenk geliyor devamlı doktor normal ilk zamanlar demişti şimdi gidemedim en son söylicem artık rengarenk geliyor😂😂 enfeksiyon mu acaba bende bilmiyorum
EsraBaykara Basak000 enfeksiyon başlangıcı olabilir. Kontrole gitmeden kan idrar tahlili verin sağlık ocağında. Çıkınca doktorunuza gösterin. Bol su için,ayaklarınızı sıcak tutmaya çalışın. Hemen tüm gebelerde oluyor idrar yolu enfeksiyonu.