fatmanurr41 Kızlar mukuslu şeffaf kokusuz akıntı geldi 35+1 haftalığım erken doğum riskim var gece de çok hafif adet sancım vardı acaba doğum belirtisi mi?
minisinannesiyim fatmanurr41 35+4 deyim 35. Haftamda geldi nişanım halada geliyor az az çok akışkan değilse sümük gibiyse nişandır ama idrar yolu enfeksiyonu falan varsa akıntıda olabilir.
Hulya3456 Suan bende bu durumdan muzdaribim 38+ 5 haftaligim zaten gece boyunca hafif hafif agrim vardi sabahta uyandm Nisan gelmiş şimdi sık gelen bi ağrım yok hastane ye gideyim mi beklemelimiyim bilmiyorum