Si-bel Moonlight38 ben Erciyes kartalda mehmet karahancerr gidiyorum çok çok da memnunum tavsiyede ederim yani .
Moonlight38 Busenurrr97 Teşekkür ederim canım, ben Adıyamanda yaşıyorum. Doğum nasipse Kayseride olacak. Buradaki doktorumun arkadaşıymış Hüsne BOSTAN. Belki giden ya da bilen vardır diye sormak istedim
mertonunanasi canım onun eşi aynı hastanede doktordu hastaneyle anlaşamadı ayrıldı o yüzden hüsne hanım da kayseriden ayrılacak diyorlar. Bizi doğum anında yalnız bırakır diye korktuk o yüzden gitmedik belki daha net bilgisi olan vardır
Moonlight38 mertonunanasi Anladım canım, çok tşk ederim. Zaten bir Hüsne BOSTAN’ı bir de Tekdendeki Özlem KATIRCI’yı araştırıyorum. İkisinden birini tercih edeceğim
Zeliha38 Moonlight38 özlem hocanın hastasıyım Bn gayet mükemmel vede memunum Bn doğumda onla oluck inşallah
mertonunanasi canım tekdende özlem katırcı dansa nilgün özer çok daha ilgili ve candan bir doktor ben çok memnun kaldım, istersen bir araştır