Merhabalar 🌸 Son görüşmemizde doktor normal doğumu destekliyorum ama henüz bir şey demek için erken zamanı gelince gerekli kontrolleri yaparız herhangi bir sorun yoksa normal doğum deneriz dedi. Amaaaa sadece o böyle düşünüyor 😁 Ben normal doğumu hiç düşünemiyorum 😑 Normal zamanda bile karnım biraz fazla ağrısın tansiyonum düşer, öldüm bittim modunda olurum. 😑 Normal doğumda da anneye iş fazla düştüğü için başaramazsam bebekte sıkıntı meydana gelebilir diye korkuyorum. O nedenle sezaryen istiyorum. Evet onunda sonrası zormuş ama en azından sadece ben çekeceğim, herhangi yanlış/eksik bir hamlede bebeğe zarar gelecek korkusu olmaz diyorum.
Bu konuda sizin düşünceleriniz neler? 🌸