Hilalgun 38+3 günlük hamileyim bebeğin eşinin yaşlandığını söyledi ilçedeym burdaki Dr böyle söyledi başına gelen var mı acile gtmelimiyim acaba 2.hamileligm bu
Gamzesaa Hilalgun bana da 32.Haftada söylemişti plesanta yaslanmaya başlamış diye ama korkulacak bişey yok dedi sizin haftanız iyi normal yani yaslanmaya başlaması
Hilaaal Benimde bebeğimin eşinin yaşlandığını söyledi doktor ertesi gün sezeryana alındım. Ama ben 40 haftalıktım yine bir hastaneye gidin bence