yagmurrrra İdrar testim de lökosit 8 , eritrosit (rbc) 6 eritrosit (hgb) pozitif çıktı. Doktorum yıllık izinde bunlar tehlikelimi? Yarın tatile çıkıcam doktorum 10 gün sonra gelicek beklesem sorun olurmu? Bunlar ne demek? Yaşayan var mı?
Basaktrk yagmurrrra idrar yolu enfeksiyonun var canım ama çok yüksek seviyede değil ben lökosit 112di 30 a düşünce ilaç felan vermemişti bol su iç bundan tek kurtuluş su ☺️
Vera09 yagmurrrra çok yüksek değil benm 30ken ilaç vermişti sekiz az bol su için ama gitmeden 3-4lt için idrarı tutmayın hiç öyle atarsınız inş
yagmurrrra Defnedmr idrarım su gibi berrak yanma kaşınma vs sorunumda yok. Bu 5 gün önce yaptırdığım testti sağlıkocağında yeni yüklediler. Bol bol su içicem o zaman yapıcak bişey yok inşallah bişey olmaz😔
yagmurrrra Vera09 bol bol su içmeye devam zaten idrarım su gibi berrak ve yanma vs yok belkide atmışımdır bile bu 5gün önceki test sonucunu yeni yüklemiş sağlık ocağı🤦🏻♀️
Vera09 yagmurrrra çok küçük değerlerde fiziksel olarak farkedilmiyor seninki zaten yok gibi bişey için rahat olsun
yagmurrrra Vera09 ay allah razı olsun doktorum da izinde olduğu için ulaşamadım içim çok rahatladı 🙏🏻❤️