Rbiagzm Crnn_1 Canım aynı hafta ve hatta aynı gündeyiz ben en son 6+5 usg çekilmiştim şimdi görünce senin bebişi şaşırdım şimdi bu haldeler demek cinsiyeti hakkında hiç bi fikrim yok ☺️ Göbişin nasıl belirginleşti mi peki
Crnn_1 Rbiagzm benim zaten biraz göbüşüm vardı o yüzden daha anlayamıyorum kocaman olmuş bende 7.haftada gitmiştim 😂
hayallliiim Crnn_1 bende resimler açılmıyor yaaa neden ki 10. Haftada anlayabiliyorlar mı hoş resmi görsem 🤣🤣
Lilosum hayallliiim ya kimisinin gec gelişiyor kafası falan herkeste tutmuyor ıste hıc bıseyde kesin bilgi yok 😂