Linkini açamadım ama şöyle söyleyeyim
Gebeliğin başında bacaklarımda sadece sinek ısırığı gbi geniş kabarıklar çıkmıştı kireç tozu gbi clementine die ilaç vermişti onu sürmüştür geçmişti.
Gebeliğin son aylarında gece ve gündüz kabarık ve minik sulu aşırı kaşıntılı balonlar çıkmıştı ona da ürtiker demişti doktorum cildiyeciye gitmiştim egzama demişti.
Gebe olunca hap vermiyorlar genelde bana avil ve travocort verdi avil işe yaramadı travocort hemen geçirdi. Gebelikte oluyor malesef kaşıntı bna test yapmadılar kolestaz sırt bölgesinde olurmuş bnde ki alerjikdi. Gyne Ferro kullanıyordum ilk 5 ay o ve patlıcan yapmaya başlamıştı bu kaşıntıyı yediklerime dikkat edince farkettim. Geçmiş olsun.