merhaba 28 haftalık hamileyim. Perşembe günü doktor kontrolünde kan ve idrar tahlili yaptırdım. Öğleden sonra sonuçları gostermeye gittiğimde doktor yoktu gösteremedim. Dün sağlık ocağına tetanoz aşısı için gittim. Tansiyonumu otomatik tansiyon aleti ile olctuler ilk 12 daha sonra 14 diğer kolumda da 13 çıktı. Perşembe günkü idrar sonuçlarına baktılar idrarda protein+ - gözüküyor dedi. Yani protein kaçağı olabilirmiş. Ben de hemen doktorumun yanına gittim. Doktor yine yoktu. Acilde tansiyonumu manuel aletle farklı zamanlarda olcturdum hep 12lerdeydi. Ordakiler otomatik aletler 1-2 derece fazla ölçüyor dedi. Şimdi pazartesiyi bekliyorum. Doktorumla gidip görüşucem bu durumu ama içim içimi yiyor acaba gebelik zehirlenmesi olabilir mi diye. Sizin bir bilginiz var mı bu konuda