Arvennn Bebiş bugün yarında kendi kendine gelmezse Benim pazartesi suni sancı ile doğumumu başlatacaklar Pendik bölgede, ama çevremdeki çoğu insan orda doğum yaptı. Doğan hocanın hastayım ben. Kuzenlerim de Oya hoca da doğum yapmıştı. Doktorlardan memnunuz ama personel biraz ilgisiz. Onun haricinde bi sıkıntı yaşanmadı hiç.