Elif_ikra2 ben yeni atlattım,33.haftamdayım. Kan sulandırıcı iğne yazdı bana doktorum. Boğaz ağrısıyla başladı,1 gece çok üşüdüm,su gibi burun akıntısı,sırt ağrısı ve öksürük. Eşim test için ısrar etmese grip oldum derdim. 1i gebelikte 3 aşıyı da oldum ben.