Betulhdvrd Kızlar merhaba geçen hafta 5+1ken ilk muayenemi burada oldum. Devlette randevu ve iyi bi doktor bulmak zor. Bu hastaneye gidenler memnun mu, hangi doktora takiplisiniz doğum paketi aldınız mı? Bilgilendirirseniz çok sevinirim 🌸🌸🙏
UmAlya @Betulhdvrd bende Elif Terzi’de doğum yaptım 4 sene önce. Şimdi yine hamileyim ona randevu aldım.
FKHA Betulhdvrd evet ama ben 24. Haftamda almıştım paket o haftadan itibaren geçerli olan bir paket vardı
_Merve__ FKHA bende 36+0 aynı zamandayiz. İrade hanim sizi taniyo mu gittiğiniz de ? Ben en baştan beri gidiyorum beni hala tanimiyo hic hoş degi
FKHA _Merve__ tanıyor tabiki mesaj attığımda falan da kendimi tanıtmıyorum biliyor. Tabi bazen karıştırdığı olabiliyor yoğun zamanına denk geliyordur ama genel olarak tanıyor artık iyice.
Ulkuvera _Merve__ aynı şekilde düşünüyorum numaramı bile kayıt etmemiş aradığım zaman sonuç için her defasında kendimi tanıtıyorum açıkçası ben pek memnun kalamadım irade hocadan ilgili gelmiyor bana
_Merve__ FKHA Ben her defasında tanitiyorum kendimi, kontrol sürecinde sorun olmuyor pek. Doğum süreci önemli olan benim için bakalım nasıl olacak
_Merve__ Ulkuvera Bana da ilgili gelmiyo..Elif hocaya niyetliydim aslında ama çok yoğun o da. İrade hoca çok rahat sakin, inşallah doğum sürecimiz de sakin geçer.
Ulkuvera _Merve__ hatiçe Çelik e geçiş yapacağım bende hemen yan odada ki hoca kuzenim Hatice hoca da devam ediyor çok memnun
Sevval41 Ulkuvera bende ilk ayımdan beri Hatice hocaya gidiyorum çok memnunum her zaman güler yüzlü ve mesaj atınca falan çok güzel ilgileniyor, diğer hastalıklarımıda yakından takip ediyor. Doğum paketinide şubat ayında 9500 liraya yapmıştık ama şuan zam yapılmıştır