Cansuyy neden bu kadar acele ediyorlar ki, eğer bebeğinizin kendi kilosu yüksek değil ve suyuda iyiyse bence bekleyin. Ben 40+2 deyim doktorum bazı egzersizleri önerdi ve bekleyebiliriz, Bu doğal bi süreç eğer 41 den sonra hala inmezse onu yukarıda tutan bişey vardır o zaman müdahale ederiz dedi.