Yasi_2023 Merhaba arkadaşlar ben 12+3 de doktora gittim doktorum. YüZde 99 kuş gibi dedi ama 1,2 haftaya netleşir dedi ama emin olamıyorum yanılma payı var mı
haklisinesracim Yasi_2023 Sürekli kız dedi değişir mi kız dedi değişir mi diye sorunca değişiyor mu acaba ?
Yasi_2023 A_syma kız bebekler kendimi daha geç gösterir diye duymuştum erkek bebek kız bebek işe karıştırılıyormu ultrasonda acaba
A_syma Yasi_2023 Net poz vermezse karisabilir. Bir dahaki gittiginizde netlesebilir. Siz kız diye odaklanmayin yinede.
Esseses 14 ye gittim yüzde 70 kız dedi 16 da gittim kordon araya girmiş göstermedi hala gostercek bilmiyorum bende emin değilim sende olma bence😂
Anne9283 Biz 17. Haftada öğrendik kız denildi ama onda bile kesin net demedi %90 demişti. Ama sonradan netleşti kız olduğu. Sizde biraz bekleyin bence ı haftalarda değişiklik oluyor
Yasi_2023 A_syma duyuyorum çoğu kişide yanılma çok oluyormuş dr kesin dediği halde ilerde değişiyormuş
Yasi_2023 Ben etrafımda çoğu kişide böyle şeyler olduğunu duyunca söyledim cinsiyet netleşsin diye size ne bundan sizi niye rahatsız ediyo😏