Arkadaşlar 16 haftalık hamileyim ve tüp bebek ile hamile kaldım e tabi çok ilaç kullanmak zorunda kaldım Progestan vs hala da kullanıyorum bağırsaklarım mahvoldu acaba hamileyken probiyotik alanınız var mı? Doktorlarınız ne tavsiye etti ben de ona göre doktoruma sorarım ki yazar belki umarım gören olur🙏