Gul3347 2 ay 17 gün önce spinal sezeryan oldum 2 gün önce de reglm başladı fakat aşırı kanamam var bu normal mi?
Princessmom Gul3347 doğum sonrası 1 yıl adet düzensizliği çok yada az kanama olabilir demişti doktorum bana. Normal diye düşünüyorum
Melike Gul3347 Ay evet normalde çok öyle kanamam olmaz hatta ilk 2 gün hariç lekelenmegibi geçer benim ama sezaryenden sonraki adette öyle çok kanamam oldu ki anlatamam baş edemedim resmen 🫣