BusraKader benim miad asan gebeliğim olmadıgı için son haftalarda kac günde cagrılıyor bilmiyorum ama cok yakın cevremde kakasını yiyen bebek oldu midesini yıkadılar bazısı yogun bakımlık olabiliyor allh korusun. Bu risk miad asımında hep var. Yemeye de bilir görümcem hep 41. Haftasında dogurdu 2 dogumu da ikisinde de oyle prınlem olmadı. İyi düşün iyi olsun insallah. Ama dogal dogum baslatıcışar var hurma gibi hint yagı gibi benim gittiğim doktor hint yağı ile baslatıyor dogumu eger zamanı gelmiş ve sancı olmuyorsa ama ne kdr içiliyor bilmiyorum