Edabykl Fatmanurtok sac kestirdim onda bisey yok tamamen batıl bir inanc ama sac boyatmadim çünkü kimyasal oldugu icin bebege zarar verebilir doğumdan sonrayi bekliyorum boyatmak için
Canpolat Fatmanurtok Saç kestiren çok arkadaşım oldu hiçbirşey olmadı çok şükür .Bende bu hafta boyamayacağım inşallah 34.haftadayım .Hiçbir sorun olduğunu tamamen batıl inanç olduğunu düşünüyorum o yüzden🙂🙈
_akalin3 Fatmanurtok kestirmek istedim aslında inanmadım da hurafelere ama genede ne bilim sıkıntınaldım kestirmedim
Novaa Fatmanurtok Saçımı kesmedim, daha önceki gebeliğimde kesmiştim ve kısa süre sonra düşük yaşadım. Alakası yok tabii ama yine de cesaret edemedim işte🤷🏻♀️ Doktorumun onayıyla 20. haftada bitkisel boya ile boyadım.
gorky Saç kestirdim ama boyaya karşıyım doğumdan sonra emzirirken en azından bu kadara kadar ağır kimyasala maruz kalmıyor bebiş
Fantastiklady Fatmanurtok 2 kızçem var saçı mi kestim bişey olmadı 🤭 ama boyatmadım doğumdan sonra biraz toparlandım pembis yaptım 🤫🙃
Msfidash Fatmanurtok sac kesdirmedim ihtiyac olmadigi icin, ama dib boyasi yapdim 3 ay sonra organik boya ile. Doktor hic yapmasan iyi dedi ama cok ihtiyac varsa organik boya ile yap demishdi. Kokusu hich yokdu boyanin 🤲🤲
Ela344 Fatmanurtok ne saç kestirdim ne de boyattım ama 6. Ayıma geldiğim de doğal boya diye bir şey mi ne varmış o boyadan alıp boyatmayı düşünüyorum ☺️
Adacan Ben sadece kestirdim boyatmadim oysaki saçlarım bembeyaz ama bitkisel bile olsa güvenemiyorum doğurup 40mi bitirmeden boyatamam ilk gebeliğim de de o zaman diplere gelmeden boyatmistim
Marblingg Fatmanurtok hem kestirdim hemde boyadim bakir sac oldugu icin 3 defa boyadim Hatta simdi 34 deyim bi 36 olursam ozaman yine boyicam.