Kirmizibalik1 şehir hastanesinde dogumda vs doktorların kötü davrandıgını ebelerin hemsirelerin kötü davrandıgını hic sanmıyorum cünkü burda 2-3 kişi dogum yaptılar ve aşırı memnunlardı. Bende 2 kere kürtaj olup yatmıştım geçen sene ve cokta iyilerdi kötü olduklarını asla düsünmüyorum. Bazen denk geliyor doktor gıcıklıgı ama benim doktorum cok iyi her ay ona denk getirdim ve hala onda devam ediyorum zaten normal dogumu ebeler yaptırıp doktor dikiş atıyor ama hepsi doktor kontrolünde gerçekleşiyor , sezeryan ile dogumdada nöbetci doktor dogum yaptırıyor memnun olmayanı henüz duymadım. Kendi doktorum ameliyat günüme denk gelirse yaparım demişti ama denk gelmesede sorun olmucak sanırım 🥰