Ben hic doğru bulmuyorum asla yaptırmam ki ikili taramayı bile yaptırmadım, kac bebeğe böyle denilip sonunda sağlıklı doğdu, bu riske almaya değermi Allah korusun ya bebeğe birşey olursa, suyu patlarsa, düşük olursa, iğne bebeğe değerse herşey olabilir.. bana göre sadece para tuzağı.. ben bebeğimi her haliyle kabul ediceğim icin böyle şeyleri aklımdan bile gecirmemişdik neler duyuyoruz.. tabi herkesin kendi tercihi..