3 ay önce düşük yaptım. Sebebi yoktu ama tsh değeri son zamanlarda düşürmüşlerdi. Dün kan verdim tsh 10 çıkmış ilacı hep kullandım son 2 hafta sadece kullanmamıştım, hamile oldugumu bilmiyordum. Şimdi değer 10 çıkmış. İdrarda da kan çıkmış. Doktora ptesi göstericem. İlacı 1 haftadır kullanıyorum tsh için. Yine düşük olmaz demi yaaa nolur 😔