Esraates Kizlar persembe gunu sezeryan olucam agdami yapmistim ama kisa kisa tuyler cikiyo oyle gitsem bisi olurmu
benimmdunyamm Esraates agdaya gelirse eğer ağda yaptır 40 gün rahat olursun en azından doğumdan sonra da
Esraates Agdami yapmistim ben zaten heryerim temiz ama cok az kisa kisa tuyler cikti oyle gitsem bisi olurmu ustunden tekrar agdami yapiyim
Fatma-onal Qnl ebeler tam temizlik istiyormuş tüy olduğu zaman da kendileri jiletle alıyormuş burdan öyle yazıyorlardı hep
Eslem_1 Ben doğum yapacağım gün temizlemiştim ama küçük küçük çıksada problem olmaz o kısmı 2 dk da kendileri de alır