_RainBow Hamileyken hangi cilt bakım ürünlerini kullanıyorsunuz yada kullanılırmı yani peeling falan bebişe zararı olurmu.
sudamlasi _RainBow kimyasal kullanmıyorum şahsen bol bol yüzümü yıkıyorum bide her sabah bal yiyiyorum dibinde kalanı yüzüme sürüyorum 10-15 dk bekletip yıkıyorum🙈😂
Papatyali Evde bal,toz şeker, limon karışımı uyguluyorum. Bide kahve telvesi arada. Doğal şeyler tercih edebilirsin ☺️
_RainBow sudamlasi Bebegimibeklerken__ Papatyali bende uygulamaya başlıycam sizlerin yazdıklarınızı 😅elime aldım peelingi bıraktım buraya yazdım doğal en güzeli ihtiyaç oluyor cildin
Bebegimibeklerken__ Bende peeling için kahve telvesini kullanıyorum. Maske içinde bal,süt,yoğurt tarzı şeyler doğala daha fazla yöneldim 😊