Merhaba normalde Erzurum’da yaşamıyorum ama ailemin yanına geldim iki haftalığına. Köyde yaşadıkları için de ilçedeki devlet hastanesinin tek kadın doğum Dr una gittim ultrasondan ense kalınlığı fazla dedi. Açıklama bile yapmadı. Kendim ağzından kerpetenle laf aldım.13. hafta ense kalınlığı 2.5 mm çıkmış. İkili tarama testi yaptık. Bi sorun çıkmaz inşallah 🤲 Bu Dr daha önce de başka birine bebeğin bir kolu yok demiş ama böyle bir sorun olmamış bebekte, birine de sen 40 yaşındasın bebeğin zeka geriliği var aldır demiş o bebek de çok şükür iyi.